Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

 

 

 

  

 
Kviečiame susipažinti su
Palangos miesto lopšeliu-darželiu ,,Nykštukas“
Toliau tekste Palangos lopšelį-darželį
„Nykštukas“ vadinsime Darželiu. 

Darželis yra ugdymo įstaiga.
Švietimo įstaiga yra vieta,
kurioje žmonės ko nors mokosi.
Darželyje mokosi maži vaikai. Darželyje mokosi vaikai, kuriems yra:

• 1-2 metai,
• 2 metai,
• 3 metai,
• 4 metai,
• 5 metai,
• 6 metai,
• 7 metai.
 

 

Darželyje dirba:

 

  • Mokytojai
  • Mokinio padėjėjai;
    Mokinio padėjai padeda mokytojams mokyti vaikus.
  • Kiti darbuotojai, pavyzdžiui, virėjai.

 

 

Mokytojai ir mokinio padėjėjai:

 

 

  • Moko vaikus.

 

 

 

 

  • Rūpinasi, kad vaikai
    pavalgytų ir pailsėtų.

 


 

Kuo rūpinasi Darželis?

 

Darželis rūpinasi, kad:

 

  • Vaikams būtų gera.

 

  • Vaikai neužsigautų.

 

 

  • Maistas būtų skanus ir sveikas.
  • Vaikams patiktų mokytis.
  • Vaikai daug žaistų.
Ką vaikai Darželyje valgo?
 
Darželyje vaikai valgo:

  • pusryčius,
  • pietus,
  • vakarienę.
Kas yra Darželio direktorė?
Darželio direktorė yra Ilona Mazrimienė.
Su direktore galite susitikti
nuo pirmadienio iki penktadienio.
Su direktore galite susitikti
nuo 8 valandos iki 17 valandos (penktadienį 15.45 valandos).
Kur yra Darželis?
Darželis yra Palangoje.
Darželio adresas Kastyčio g. 36, Palanga.

 

Į Darželį galite paskambinti
telefono numeriu 065590040.
Į Darželį galite parašyti elektroninį laišką adresu
info@palangosnykstukas.lt

Kada Darželis dirba?
Darželis dirba:
• pirmadienį,
• antradienį,
• trečiadienį,
• ketvirtadienį,
• penktadienį.
Darželis dirba nuo 7 valandos 30  minučių iki 18 valandos.
  Apie visus Darželio darbus galite paskaityti interneto puslapyje.
Paspauskite mėlyną nuorodą www.palangosnykstukas.lt
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
  Iliustracijų šaltiniai:
https://www.freepik.com/
Microsoft Word piktogramų bazė
https://arasaac.org/ 

 

Informacija atnaujinta 2025-10-21

Skip to content